Custom Background Image
Deze online shop maakt gebruik van cookies voor een optimale winkelervaring. Hierbij worden bijvoorbeeld de sessie-informatie of de taalinstelling op uw computer opgeslagen. Zonder cookies wordt de functionaliteit van de online-shop beperkt. Klik alstublieft hier, als u hiermee niet akkoord gaat.

Classic Cantabile KWS-100 keyboardstandaard met microfoonstatief en laptophouder

  • Keyboardstandaard met microfoonstandaard en notenblad voor partituren
  • 8-mal hoogteverstelbaar van ca. 63 cm tot 87 cm, keyboardnotenblad: 60 cm x 30,5 cm
  • Notenbladoppervlakte voor laptop: 25,5 cm x 23 cm, lengte microfoonzwenkarm: 65 cm
  • Materiaal: staal, met poeder bekleed
  • Gewicht: 6,5 kg, kleur zwart

incl. BTW + verzendkosten

Op voorraad - onmiddellijk leverbaar
Korting voor vooruitbetaling: 0,94 € opslaan
Artikelnummer: 00034433

De keyboard van Classic Cantabile KWS-100 Work Station
is de ideale oplossing voor de ambitieuze alleenstaande met keyboard,
laptop en microfoon.

Bij dit statief worden alle nodige opbouwonderdelen en standaard compact
gebundeld. Daarom kan u het Work Station heel snel opbouwen en u hebt geen
last meer van verscheidene statiefpoten.

Stabiel - flexibel - professioneel
Met zijn stalen constructie is de KWS-100 extreem stabiel en houvast. Op deze
manier kan het ook niet zo snel geschud worden  bij een hevige podiumopstel.
Daarbovenop kan u de keyboardstandaard, het microfoonstatief en de
laptophouder individueel instellen en elkaar omwisselen. Zo wordt er een
maximale flexibiliteit gewaarborgd.

De keyboardstandaard voor uw perfecte podiumshow!

3 Recensies van klanten

Globaal:
(5.0 door 5 Sterren)
Super
geplaatst door  de meeste 
Das Teil ist absolut genial und sieht gut aus.
Besten Dank...
Eine gute Lösung
geplaatst door  de meeste 
Ich habe eine Lösung gesucht als Alleinunterhalter, typischerweise mit Laptop und Mikro. Meine Sorge war, daß der Ständer nicht stabil genug ist, insbesondere in seitlicher Richtung. Die Zweifel waren aber ausgeräumt, als ich Seitenteile und die Traverse zusammengeschraubt hatte. Das hält.

Bei der Laptop-Aufnahme fehlte eine Senkkopf-Kreuzschlitzschraube. Bei 44 Euro zu verschmerzen, und Schrauben habe ich in ausreichender Menge.

Die Laptop-Aufnahmen mußte ich umsetzen (je zwei Schrauben), damit der Laptop näher zu mir hin positioniert werden kann. War auch kein Problem.

Die Befestigung der Mikrostativsrange am Ständer (Kunststoff) macht mir insofern Sorge, als doch einiges an Drehmoment auf dieses Verbindungselement wirkt, umso mehr, als ich das Mikro weit zu mir hin ziehe.

EInes muß man wissen: die Quertraverse ist an einer Stelle, die - sofern man Fußpedale benutzt - ein wenig stört. Mag aber ein individuelles Problemchen sein.

Eines fand ich bemerkenswert: der Verkäufer, den ich bzgl. der Stabilität telefonisch befragte, bestätigte außerordentliche Eignung für meinen Zweck und meinte, der Ständer sei ja auch aus Aluminium. Das stimmt nicht! Der Ständer ist aus Stahl-Vierkantrohr. WARENKUNDE!!!

Alles in allem: mit dem Gerät bin ich zufrieden und werde es bühnenmäßig einsetzen. Empfehlenswert!
BEST OF !!!!
geplaatst door  de meeste 
Der Keyboard-Ständer Classic Cantabile KWS-100 ist der Beste Ständer überhaupt!!!

Er ist richtig Stabil hat Super Funktionen und sieht SOOOOOO SCHÖÖÖÖÖN aus !!!
Es ist total toll während man spielt, gleichzeitig am Microfon zu Singen und den Laptop noch dabei nutzen zu können.

Man kann den Laptopständer aber auch z.B. als Notenständer zweckentfremden und ihn noch mit einen zusätzlichen Notenständerlicht ausstatten.Einfach nur toll !!!

STÄNDER UND DAS MUSIKHAUS KIRSTEIN beides sind
ABSOLUT zu EMPFEHLEN!!!

Klanten die dit kochten, kochten dit ook

Heeft u nog vragen?

Onze specialisten van de afdeling Tasten geeft u graag advies..

Telefoon: 08861 / 90 94 94-91
E-Mail: tasten@kirstein.de